Αποκλειστική συνέντευξη του Γιάννη Παπαγιάννη στην εφημερίδα » Η Άλλη Άποψη».

Φιλοξενούμε σήμερα αποκλειστική συνέντευξη του Δημοτικού Συμβούλου Γιάννη Παπαγιάννη με αφορμή την πρόσφατη ανακοίνωση της υποψηφιότητας του για τον Δήμο της Βέροιας. Σ’αυτή αναπτύσσει τις απόψεις του για τη σημερινή δημοτική αρχή, την δική του παρέμβαση,  αλλά και τις γενικότερες προτάσεις του. Φιλοδοξία μας είναι το επόμενο διάστημα – στο πλαίσιο της ολοκληρωμένη ενημέρωσης- να φιλοξενήσουμε και τις απόψεις των άλλων επικεφαλείς των δημοτικών παρατάξεων.

Ανακοινώσατε την υποψηφιότητα σας για τις δημοτικές εκλογές. Γιατί τόσο νωρίς Δεν παίρνετε υπόψη σας ότι θα υπάρχουν και αλλαγές στον τρόπο εκλογής;
Ανακοίνωσα την υποψηφιότητά μου πράγματι νωρίτερα από ότι ίσως θα περίμενε κάποιος. Ο λόγος όμως είναι απλός. Είμαι ενεργός στην πολιτική ζωή του τόπου μου, συμμετέχω στα πολιτικά δρώμενα, στα δημοτικά συμβούλια και σε οποιαδήποτε δραστηριότητα θεωρώ πρέπον να παρέμβω και να επέμβω. Νοιάζομαι πραγματικά εις βάθη για τα μέρη στα οποία μεγάλωσα και θέτοντας την υποψηφιότητα μου ως δήμαρχος αυτού του τόπου θέλω πραγματικά όλο αυτό το διάστημα να ακούσω τους συμπολίτες μου, να συμμεριστώ τις ανάγκες του τόπου μου ώστε να μπορέσω να κάνω το έργο μου και την δουλειά μου με τον πιο σωστό τρόπο. Είμαι ανεξάρτητος από οποιεσδήποτε απόψεις και παρατάξεις το μόνο που με ενδιαφέρει είναι ο τόπος μου να πάει μπροστά και να σταματήσει να δεινοπαθεί από την κακοδιαχείριση και την εκμετάλλευση της παρούσας αιρετής διοίκησης. Οι αλλαγές στον τρόπο εκλογής θεωρώ πως δεν με επηρεάζουν καθώς το έργο μου, ο λόγος μου και οι άνθρωποι που έχω δίπλα μου θα παραμείνουν σταθερές αξίες στην πολιτική μου δράση, έχοντας αυτά ως βάση τα υπόλοιπα θα τα βρούμε στην πορεία, εξάλλου οι αλλαγές δεν με φοβίζουν όταν έχεις στόχους και αξίες όλα μπορούν να λυθούν.
Πώς κρίνετε επιγραμματικά μέχρι τώρα το έργο της δημοτικής αρχή Βέροιας;
Το έργο της σημερινής αιρετής διοίκησης μιλάει από μόνο του. Έχετε παρατηρήσει κάποια θετική αλλαγή στον τόπο μας από τότε που ανέλαβε η σημερινή διοίκηση μέχρι και σήμερα; Όχι μόνο δεν έγιναν όλα όσα προεκλογικά τάζανε αλλά μάλιστα έχουν αφήσει πίσω τους αναρίθμητα άλυτα προβλήματα και διαφθορά. Θέματα και προβλήματα προκύπτουν σε καθημερινή βάση  στην Βέροια αλλά δεν φαίνεται να επιλύονται ποτέ. Έργα δεν γίνονται, λεφτά χάνονται διαρκώς και ζημιωμένοι βγαίνουμε μονάχα εμείς οι πολίτες της Βέροιας. Εξάλλου ποιο το έργο μιας αιρετής διοίκησης όταν πολλοί βρίσκονται εμπλεκόμενοι από πειθαρχικούς ελέγχους ή ακόμα και από την δικαιοσύνη για αδικήματα κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους. Τα λεγόμενά μου αυτά προέρχονται από την βαθιά επιθυμία να αλλάξουμε ριζικά τα κακώς κείμενα.. Οποιονδήποτε δημότη, πλην όσων βρίσκονται άμεσα ή έμμεσα κοντά στον πριβέ πυρήνα της αιρετής διοίκησης, και να ρωτήσετε θετική γνώμη δεν θα εκφράσει προς τη σημερινή δημοτική αρχή.
Ποια η δική σας παρέμβαση μέσα και έξω από το Δημοτικό Συμβούλιο; Σας κατηγορούν ότι συχνά φεύγετε από τις συνεδριάσεις χωρίς να ακούτε τις απαντήσεις. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Έχω απόλυτα ενεργό ρόλο στο Δημοτικό Συμβούλιο, συμμετέχω, παρεμβαίνω και επεμβαίνω σε όλα τα θέματα της ημερήσιας διάταξης. Οι αβάσιμες και εκ του πονηρού αιτιάσεις γίνονται διότι ορισμένοι αναζητούν εις μάτην, με συκοφαντική διάθεση κάποιοι, να με κατηγορήσουν. Μια που δεν βρίσκουν βάση για κάτι ουσιώδες και ουδέποτε απαντούν με επιχειρήματα στον πολιτικό διάλογο που ανοίγω επιλέγουν την οδό της διασποράς φημών και κουτσομπολιών, ακόμα και της ευθείας λάσπης. Πρέπει να ντρέπονται. Επιθυμούμε δημόσιο διάλογο με επιχειρήματα και επίπεδο. Όταν αποχωρώ από το δημοτικό συμβούλιο είναι διότι καταγγέλλω πολιτικά την αλαζονική, αδιαφανή, αντιδημοκρατική και κοινωνικά ανάλγητη πολιτική του πριβέ πυρήνα της αιρετής διοίκησης και την πλήρη απουσία σοβαρού και ουσιώδους πολιτικού διαλόγου στις συνεδριάσεις. Με αυτόν τον τρόπο δηλώνω την συνεχή διαμαρτυρία μου για τον τρόπο λειτουργίας και δράσης της σημερινής αιρετής διοίκησης που μόνο προβλήματα μας έχει αφήσει. Πως μπορώ να είμαι στον ίδιο χώρο με ανθρώπους που δεν μου απευθύνονται όπως τους απευθύνομαι εγώ, και να μου απαντούν, αν δεήσουν να απαντήσουν σε καίρια ερωτήματα που τους θέτω, με τρόπο που όχι μόνο δεν λύνει καμία απορία αλλά δημιουργεί ακόμα άλλες τόσες. Τα περισσότερα Δημοτικά Συμβούλια είναι ανάξια κάθε ουσιαστικού πολιτικού διαλόγου και η αιρετή Διοίκηση του κομιστή πολιτικού δαχτυλιδιού της προηγούμενης δημάρχου η χειρότερη για τον τόπο. Ρωτήστε δημοτικό σύμβουλο, που δεν εξελέγη με το δικό μου συνδυασμό, γράφτηκε εξάλλου στον ηλεκτρονικό τύπο, γιατί χαρακτήρισε το παρόν Δημοτικό Συμβούλιο φασιστικό. Ρωτήστε άλλο δημοτικό σύμβουλο, πρώην συνεργάτη του σημερινού δημάρχου και πλέον ανεξάρτητο, γιατί διαμαρτύρεται ισχυριζόμενος ότι όταν μιλά στις συνεδριάσεις δεν του δίνεται σημασία και δεν τον ακούει καν ο επικεφαλής.
Τι διαφορετικό προτείνετε για τον δήμο, επιγραμματικά;
Οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν είναι πάμπολλες και όταν μας δώσουν την λαϊκή εντολή οι πολίτες του Δήμου Βέροιας θα γίνουν σαρωτικές αναδιαρθρώσεις. Στα ηλεκτρονικά μέσα έχουμε αναρτήσει τις προτάσεις μας αναλυτικά και μπορείτε να τις μελετήσετε στη διεύθυνση www.giannis-papagiannis.gr. Επίσης για το επιστημονικό έργο και τις δραστηριότητές μας γενικότερα υπάρχουν αναλυτικές αναφορές στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.dr-papagiannis.gr. Ενδεικτικά, θα προσπαθήσω να προωθήσω τo Δήμο μας ως ένα απόλυτα θελκτικό και ελκυστικό τουριστικό προορισμό, θα λύσουμε τα χρονίζοντα προβλήματα με το οδικό δίκτυο, την καθαριότητα, τα αδέσποτα ζώα, την ποιότητα ζωής, την ανεργία και τη βελτίωση του αγροτικού εισοδήματος. Έχουμε αναξιοποίητα τόσα έργα και θέρετρα που με την κατάλληλη προβολή θα ανθίσει η αγορά και τα μαγαζιά της πόλης μας. Υπάρχουν έργα που πρέπει να ολοκληρωθούν και νέα που πρέπει να εκκινήσουν προκειμένου η διαβίωση στην Βέροια να γίνει ιδανική. Ο Δήμαρχος αθ είναι κοντά στον πολίτη, θα κινείται μέσα στην κοινωνία και θα μιλά με όλες και όλους, δεν θα κρύβεται στο γραφείο του και θα φοβάται να επικοινωνεί με την κοινωνία. Οι απαιτήσεις των καιρών θέλουν πρόσωπα ικανά με παιδεία και επιπλέον πατριωτική συνείδηση, κυρίως με καθαρό μέτωπο και καθαρά χέρια. Διαφάνεια παντού και πάταξη της διαφθοράς Τα λεγόμενα “έμπειρα” ... αυτοδιοικητικά στελέχη και όλο το συνοθύλευμα της διαπλοκής που ταλανίζει την κοινωνία εδώ και πολλά έτη πρέπει να μπούνε οριστικά στο πολιτικό περιθώριο. Η κοινωνία μας μπορεί να πορευτεί με Αλληλεγγύη, Κοινωνική Δικαιοσύνη και Εθνική Αξιοπρέπεια. Αξίζει στον τόπο μας μια μεγάλη αλλαγή, μια αλλαγή που θα φέρει ανανέωση και ανάσα στην ταλαιπωρημένη και αδικημένη κοινωνία του Δήμου Βέροιας.
 Να περιμένουμε εκπλήξεις σε σχέση με το προηγούμενο σας ψηφοδέλτιο;
Όπως έχω δηλώσει έχω ανθρώπους άξιους και τίμιους δίπλα μου που με έχουν στηρίξει και μοιράζονται τις ίδιες αξίες και ιδανικά. Θεωρώ πως θα αποτελέσουν την ιδανική ομάδα ανθρώπων με τον καλύτερο δυνατό ρόλο προσφοράς στον τόπο μας. Η πολιτική έχει ακάθεκτη ροή γεγονότων και καταστάσεων, ισχύει το ρητό εδώ τα πάντα ρει και ουδέν μένει. Έχοντας και αυτό υπόψη αλλά και ακούγοντας τις ανάγκες των πολιτών θα προσαρμόσω τα δεδομένα αυτά και στο ψηφοδέλτιό μου.

(Δημοσιεύτηκε στην έντυπη "Η ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ"
Share:

Δημοφιλείς αναρτήσεις

.

Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Πότε πιστεύετε ότι θα γίνουν οι βουλευτικές εκλογές



.

.

Ακολουθήστε μας στο

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Διαδικτυακές προτάσεις..