"ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ


Μετά το τέλος του αγώνα του Φιλίππου Βέροιας με τον Ιωνικό Ιωνίας οι δύο προπονητές και ο παίκτης του Φιλίππου Ηλίας Μόρας μίλησαν στους δημοσιογράφους. Αναλυτικά τα όσα είπαν :
Δημητρης Πετρόπουλος (Ιωνικός) : "Ήρθαμε ξέρωντας οτι πρόκειται να αντιμετωπίσουμε ίσως την καλύτερη ομάδα του ομίλου. Δεν μπορέσαμε ουσιαστικά να μπούμε ποτέ στο παιχνίδι. Αντιμετωπίσαμε έναν πολύ καλό playmaker και μια πολύ καλή συνολικά ομάδα. Δεν μπορέσαμε να επιβάλουμε ρυθμό και δίκαια χάσαμε. Δεν είναι όμως απο τα παιχνίδια που θα κρίνουν τον δικό μας στόχο.
Έχουμε τελείως διαφορετικούς στ΄χους οι δυο ομάδες. Κοιτάμε τον επόμενο αγώνα και εύχομαι καλή συνέχεια στον Φίλιππο Βέροιας και εύχομαι να επιτύχει τον στόχο της ανόδου."

Δημήτρης Γκίμας (Φίλιππος Βέροιας): "Να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα του Ιωνικού και να ευχηθώ και εγώ με την σειρά μου καλή συνέχεια. Φέτος η δική μας η ομάδα μπορεί να είναι πιο έμπειρη αλλά έχουμε περάσει απο τέτοιες καταστάσεις. Για το παιχνίδι σήμερα δεν μπορώ να πω οτι είμαι δυσαρεστημένος. Το αντιμετωπίσαμε με τον κατάλληλο σεβασμό. Δεν ξέρμα επολλά πράγματα για την ομάδα του Ιωνικού. Νομίζω οτι σαν πρώτο παιχνίδι ανταποκριθήκαμε σε αυτό που θέλαμε. Δηλαδή την νίκη.Πιστεέυω στην συνέχεια θα έχουμε ομάδα γιατί ακόμα δεν ειμαστε καλή ομάδα. Εχουμε καλούς παίκτες και αλλά στην πορεία θα γίνουμε και καλή ομάδα. 

Ηλίας Μόρας (Φίλιππος Βέροιας) : "Η συμμετοχή μου στην ανδρική ομάδα του Φιλίππου είναι μια ξεχωριστή στιγμή για εμένα. Είμαι πολύ χαρούμενος που ο κόουτς Γκίμας με εμπιστέυται για να είμαι εντός παιχνιδιού. Δίνω το 100% του εαυτού μου κάθε φορά και θα συνεχίσω να το κάνω ωστε να βοηθήσω την ομάδα σε κάθε φάση. Προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο και θέλουμε το γήπεδο να είναι γεμάτο όπως και σήμερα."
Share:

Δημοφιλείς αναρτήσεις

.

Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Πότε πιστεύετε ότι θα γίνουν οι βουλευτικές εκλογές



.

.

Ακολουθήστε μας στο

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Διαδικτυακές προτάσεις..